[slikom] Re: linkovi

  • From: Misa Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 17 Apr 2007 11:12:36 +0200

To je od prilike tako. Nisam pitao one koji vide, da li im na ekranu, izlazi
naprimer tekst izabranog linka, ili misem moraju da ga posete? Koliko se
secam mislim da je link odmah tu i da ga sa lakocom posecuju.
   Kada cemo mi dobiti takvu alatku, koja ce omoguciti da nam bude naprimer
jednom enter i da citamo ono sto smo trazili?
   Predlog koji mi je kao pocetniku bio najprihvatljiviji izabrani link,
jednom tab jeste donekle resenje koje sam trazio. Kazem donekle jer Jaws
kursor bar koliko sam na brzinu primetio cita link, ali uz put u toku
citanja, da tako kazem nalece i cita druge linkove, tacnije njihove nazive.
Da li to kod mene nije nesto dobro podeseno ili je to jednostavno tako ne
znam.
  Predlog Roberta M za koji verujem velika vecina zna je za mene pokret sa
mrtve tacke ali ne i resenje problema.
   Nisam naisao na web stranicu kod koje se zeljeni link odmah prikazuje,
sto pripisujem svom ne znanju, ali se mirim sa tim da ipak "pipajuci
strelicom, nalazimo ono sto zelimo.
   Ne zamerite na duzini komentara, jer zelim samo da kod onih koji to
nesumnjivo bolje znajuproverim dokle sam u tome dosao.