[slikom] Linkovi

  • From: "Violeta Pecic" <viki@xxxxxxxx>
  • To: "Slicica" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 18 Apr 2007 14:59:13 +0200

Miso, imam dojam kako je nastao problem s terminologijom... Za pocetak, mene
zbunjuje sve vrijeme zapravo sta ti to trazis? Sta zapravo nazivas linkom?
Kad aktiviras neki link, on je veza koja te odvodi do stranice na kojoj se
nalazi odredjeni sadrzaj, a na koji te upucuje naziv linka.
Zelis li doci brzo do nekog linka na jednoj stranici, onda je Robertovo
objasnjenje ono sto trazis, a ako zelis da te link odvede do npr, teksta na
sljedecoj stranici, aktiviraces taj link i onda na doticnoj stranici mozes
pronaci ono sto te zanima. Tu vec dolazi ona prica o razlicitim web stranicama,
pa nekakvo univerzalno pravilo ne postoji. Naravno da je uvijek lakse sa onim
stranicama koje cesto posjecujemo, jer, bilo da koristimo hedinge, list
box-ove, pretrazna polja, ili paragrafe, uz pomoc skracenica cemo lako doci do
njih. Ako prvi put  posjecujes neku web stranicu, toplo ti preporucujem da je
ipak pregledas cijelu, mada, sve zavisi od toga sta zapravo trazis. Sto vise
budes koristio internet, neke stvari ce doci same od sebe.
Meni se npr, dogadja nesto vrlo cudno - dakle, aktiviram odredjeni link, cujem
cak i prepoznatljivi klik koji ukazuje na otvaranje sljedece stranice kao i
odbrojavanje procenata, ali kursor mi cita i dalje sadrzaj one stranice na
kojoj sam vec bila. Tada jednostavno zalijepim Jaws kursor za PC kursor i
ponovo vratim PC kursor i tek onda citam zeljenu stranicu. Nemam pojma zasto se
to dogadja, a jos manje zasto bas ova manipulacija rjesava problem, ali je
tako. I uopste mislim da ces vrlo cesto morati pribjegavati raznoraznim slicnim
trikovima da bi se snasao na netu. TO su barem moja iskustva.

I na kraju nekoliko skracenica:
paragraf - slovo P
heding - slovo H
pretrazno polje - slovo F