[slikom] Re: Linkovi

  • From: Misa Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 18 Apr 2007 18:30:48 +0200

Presvega duzan sam izvinjenje sto mozda  uvek sve stvari ne nazivam pravim
imenom, pa Violeti dajem za pravo, kada to iprimecuje.
   Sustina jeste ta koju si ti primetila, a to je da zelim sto pre doci do
zeljenog teksta koji zelim procitati, makako se to zvalo.
   Posecujuci stranicu Nikole rundeka shvatio sam koliko izrada internet
stranice ima uticaja kako cemo se po njoj kretati i iz nje uzeti ono sto nas
interesuje.
      Milanova pomoc da kada dodem do linka i otvorim, kucanjem slova h
umogome mi je bar o stranici o kojoj smo ovde pisali, pomoglo da mnogo brze
dolazim do informacija koje me zanimaju.
   Ovim pitanjima zeleo sam da dobijem informaciju kako vi, koji duze
koristite racunar, koristite i sam internet, i koliko ja o tome ne znam.
   Posle svega sto ste mi pomogli imam utisak da sam se bar malo vise
priblizio vama koji to nesumnjivo bolje radite.
   Sledece o cemu cu vas pitati, ali da pustim malo vremena da prode jeste,
na koji nacin ucitavate ono sto vas interesuje.
   Sto se teksta tice, tu sam vec malo napredovao jer mi pomaze
selektovanje, koje sa interneta bar u mom slucaju dobro odraduje taj posao,
ali me interesuje kako se to radi za neke programe muziku i slicno.
   Zato malo se odmorite, pa cemo se ponovo dati na posao.
   Jos jednom niste mi mogli bolje cestitati godisnjicu kupovine racunara
nego sto ste mi pomogli da mi pregled internet stranice bude kvalitetniji
sada nego pre samo tri dana.
   Hvala vam svima najlepse! Misa.