[slikom] Re: kretanje u dokumentima

  • From: "Slavko Kovac" <slavko.kovac@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 18 Sep 2005 11:12:03 +0200

Ja najcesce upisem na mjesto koje hocu zapamtiti ili obiljeziti dva znaka
(@@) i broj oznake npr.: @@1 ili @@2 pa sa komandom control+s snimim sve.
Kada hocu pronaci odredjeno mjesto sa komandom control+f (pronadji) upisem
@@1 i enter na nekst ili find i odmah sam na zeljenom mjestu.
Ovaj nacin je dobar jer vrijedi za sve tekst procesore za citanje i pisanje,
a vrlo je lako pobrisati tu oznaku ako je vise ne trebam.
Mozes koristiti i da sa komandom shift+control+home oznacis sve do pocetka
dokumenta pa to obrises i onda snimis promijenjeni dokument na drugo mjesto
sa novim imenom. Npr. ja odem na komandu save as pa kada mi program ponudi
staro ime ja mu samo prije imena stavim oznaku c- sto znaci citanje i tako
snimim u jedan poseban folder gdje su mi npr. knjige koje citam. Tako cesto
paralelno citam i po pet sest knjiga.
Eto, mozda ce ti od ovoga nesto i koristiti.
Slavek