[slikom] Re: kretanje u dokumentima

  • From: "Violeta Pecic" <viki@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 17 Sep 2005 22:25:30 +0200

Nikola, pre svega pozeljno je da tekst bude u formatu koji je moguce
uredjivati. Napravi kopiju tog teksta, a onda nakon sto procitas neki deo
teksta, lepo ga oznaci i odseci, ili, na mesto dokle si stigao upisi npr.
xxx.

Mahalice

                         V.
Cudno je, kako je malo potrebno da budemo sretni
i jos cudnije, kako nam cesto bas to malo nedostaje.
( Ivo Andric )