[slikom] Re: kretanje u dokumentima

  • From: Sasa Grbic <sasagrbic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 17 Sep 2005 23:41:38 +0200

Za to je potrebno da ti tekst bude u nekom od formata koje Word moze otvarati
(.doc ili .rtf). Kada citas tekst i zelis da prekines citanje, kada zaustavis
citanje kursorom provjeri da li se nalazis na mjestu gdje si se zaustavio. Ako
si tu gdje trebas biti, onda otidji u meni bar, insert, pa nadji bookmark. Kada
to pronadjes i udjes u to, samo napisi jednu rijec koja ce te asocirati na to
mjesto. Naglasavam, tu ne smiju biti razmaci. Zatim tabom otidji do add i onda
ctrl+s za dosnimavanje stranice. Tako si napravio marker. E, sada, kako dolazis
na zeljeno mjesto? Kada otvoris dokument pritisni ctrl+g i onda shift+tab da se
vratis za jedno mjesto u nazad. Tu onda pronadji bookmark i onda sjednom sa
tabom naprijed. Idi jednom strjelicom na dole i cuces ono sto si bio upisao
kada si pravio marker. Lupi enter i skocices na zeljeno mjesto. Kada zelis da
obrises marker, to radis u insert bookmark pa delete.