[slikom] Re: jos muka sa ATI RAdeon

  • From: "Darko Milosevic" <daremc@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 30 Aug 2004 11:05:53 +0200

Mozda nije sve u driverima za graficku kartu.
Postoji nesto sto se zove i Windows style.
U Windows/u XP postoji nekoliko Stilova za graficka podesavanja.Otici u
Control panel, potom u Display settings, a potom odabrati treci list,
odnosno trecu karticu multi page dijaloga, a to je kartica posle cuvara
ekrana.
Ovde cete imati dva stila WindowsXP style, i WindowsXP Clasic style.
Odaberite jedan od njih i vidite na kom vam Jaws bolje cita.
Ja sam imao izvesnih problema s tim, jer jednom Jaws nije hteo da mi procita
nikakav meni, i slicno.
S toga kad podesite Style, probajte ponovo drajvovati graficku kartu, a
potom probajte Video intersept manager, i kada ga instalirate restartujte
racunar, ali ga probajte instalirati bez govora Jaws-a.
Ako prijavi gresku Can not load the specifyed language, onda samo lupite
Enter, i nastavite sa instalaciom Video intersept manager-a.
Bilo bi dobro dok radite sa Video intersept manager-om da bude pokrenut
Microsoft Narator, a ne Jaws.
Potom kada ga instalirate restartujte masinu, i onda bi trebalo sve biti u
redu.
Probao sam Jaws na nekim AtiRadeon karticama i sve je radilo.
Veliki pozdrav Dare.
Nadam se da ce vam neki od mojih saveta pomoci.
Veliki pozdrav Dare.

Darko Milošević
Computing Doctor.
Ulica:Šesta lička divizija 67.