[slikom] za ocajne atijevce

  • From: "DEBELI" <debeli@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 30 Aug 2004 11:17:04 +0200

Pozdrav ljudi a posebno Jeleni koja ima probleme s atijem.
Netko ovdje rece da ati nije bas prijateljski raspolozen prema nama. Ne bi
se slozio. Atija treba malo zajasit, izmorit i onda se pokori.
Ovako, ja imam ati radeon 9500 i susretnem se tu i tamo sa slicnim
problemima. Prvo cemo o selektiranju.
Dakle, ati s svojim driverima instalira i taskbar aplikaciju koja nekako
zauzme shift i stvara mu probleme s jawsom. E, sad lijek ovome je slijedece:
Control panel/display. U display sa ctrl+tab doci do settings pa sa tabom do
advanced. To je novi dijalog u kojem opet sa ctrl+tab dosetati do options.
Ovdje su razno razne opcije za podesavanje ati drivera i kartice. Medju
njima je i enable ati taskbar application. U nekim driverima je u obliku
check boxa koji treba odcekirati a negdje je u obliku buttona iliti dugmeta
koje treba biti u normalnom stanju a ne da jaws na njemu kaze pressed. Sve
ce vam ovo bit puno lakse ako za ovo zadnje koristite jaws kursor. Na kraju
sve treba izokayat i rjesili ste problem.

Posjetite web portal SliKom!
http://www.slikom.rs.sr