[slikom] Re: jos muka sa ATI RAdeon

  • From: "m_mujovi" <m_mujovi@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 30 Aug 2004 13:56:07 +0200

POSTOVANI GOSPODINE
OPET CIKA MUJO,  CUO SAM DA STE  MODERATOR GRUPE BELI STAP, DGE JA  IMA
NEKE  PROBLIME, STO IH VI MOZETE RESITI.
A TO  SU  PROBLEMI SLEDECI: NEMOGU DA  VRATIM  EMAJL , JER  ODMAH  DOBIJEM
OBAVESTENJE  DA SE JAVIM MODOERATORU ITD, U NADI  DA STE OVO RAZUMELI  I DA
CETE  POMOCI  CIKA MUJI, POSTOVANI  JA VAS PUNO POZDRAVLJAM. BAY BAY