[slikom] Jaws i ATI Radeon... ii mozda nesto drugo?

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <cyberblind@xxxxxxxxxxxxxxx>, <slikom@xxxxxxxxxxxxx>, <belistap@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 29 Aug 2004 16:48:01 +0200

Pozdrav svima na listama.
Ovo je mozda malo i nezgodno za mene kao relativnog znalca rada s
kompjuterima, no, kao sto sam vec i nekoliko puta naglasio, rad sa Jawsom i
ostalim screen readerima bas i nije moja domena. Problem je sljedece
prirode:
Komp je Intel Celeron 1.3, sa 320 mb SDRAM-a i grafickom karticom ATI Radeon
7000. Na njemu je instaliran Windows XP Pro, sa Service Pack-om 2, DirectX
9.0c i recimo da je 'up to date' zadnjih 10-ak dana.
Danas sam pokusao instalirati Jaws. Prvo sam krenuo sa 5.00.844 verzijom, pa
sa 5.10.350 i na kraju sa 5.00. Nijedna nece da se pokrene i prijavljuje
sljedecu poruku: 'Jaws for windows is not properly intercepting video...'.
Pogledam detalje i vidim da Video Intercept Manager nije instaliran. Pokusam
sa 'popravkom' instalacije, no i dalje nece. Sve sto se dogadja je da mi
Jaws 'unisti' graficki drajver.
Sve ovo ne bi bilo toliko bolno da ne znam da ovo ranije nije normalno
radilo. Instalirao sam Jaws nekoliko puta dosad i nije bilo ovakvih
problema. Pokusao sam sve sto je bilo u mojoj moci da provjerim o cemu se
radi, pa sam cak i vratio Ghost backup sa najosnovnijom instalacijom XP-a sa
SP1, no, opet isto.
Ako nesto znaci, koristim rezoluciju 1024x768 sa 32-bit bojama i normal
fontom, na refreshu monitora 100 Hz.
Ako je netko imao slican problem ili zna kako rijesiti moj, unaprijed sam
zahvalan.
Pozdrav
P.S. Da, znam, vec sam citao na listi kako Jaws cesto zna ratovat s
ATI-jevim karticama i cak sam i sam sudjelovao u par rasprava, no, ovo je
jednom radilo, tako da sam zbunjen do daske.:)

Posjetite web portal SliKom!
http://www.slikom.rs.sr