[slikom] Re: Jaws i ATI Radeon... ii mozda nesto drugo?

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 29 Aug 2004 19:02:03 +0200

Hvala, Gradimire
od tri savjeta sam vec i sam testirao dva, naime, nikad nista ne instaliram
automatski i svaki put sam skidao dolje prethodnu verziju. Ostaje mi samo da
pokusam sa novijom verzijom drajvera, jer, koristim onaj koji je dosao na
CD-u s karticom, najbolje me sluzio od svih (barem sto se TV izlaza tice).
Poigrat cu se tim malo kasnije pa cete svi cut novosti.
Pozdrav