[slikom] Re: internet

  • From: "DAVID PODREKA" <davidpodreka_hr@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 1 May 2006 20:19:54 +0100

A zar to ne moze korisnik sam da uradi prema nekim uputama, tj., prema nekom
helpu na korisnickim stranicama???

Npr. kod nas u HR zakonski T.HT ti moze donijeti opremu u stan ali ne smije
nista radit oko tvog computera da ne bi nesto poslo po zlu jer bi onda oni bili
odgovorni za nastalu stetu. Zato postoji korisnicka sluzba koju nazoves, ciji
je poziv besplatan i uz pomoc agenta ili agentice putem telefona sve sam rjesis.

David