[slikom] Re: WIRELES

  • From: "DAVID PODREKA" <davidpodreka_hr@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 1 May 2006 20:15:08 +0100

Eeeeee, stari moj, imali ste do sada srece jer doista i te enkripcije koje ti
navodis da se stavljaju kao zastita danas uopce vise nisu velik problem cak ni
za one hackere sa pocetnickim stazom, a osim toga imas vec i na NET-u softwere
koji otkrivaju o kojoj se zastiti radi i koji ju automatski i razbijaju, tako
da... Izmedju ostaloga zato ja i preferiram prije svega ADSL ili DSL konekcije.

David