[slikom] Re: internet

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 2 May 2006 11:58:37 +0200

Pozdrav svima.
Ova Davidova izjava me podsjetila na nesto sto sAM CUO PREKO ZADNJIH
PRAZNIKA DOK SAM BIO KOD KUCE.
nAIME, DOBAR PRIJATELJ SE BAVI SERVISIRANJEM KOMPJUTERA I NA JEDNOM SERVISU
JE BIO KOD ZENE KOJOJ JE RADNIK JEDNOG INTERNET PROVIDERA NA NEKI NACIN DOK
JE PODESAVAO POSTAVKE 'IZVUKAO' IZ KOMPJUTERA SLIKE MALO PROVOKATIVNIJEG
SADRZAJA. sTVARNO TREBA PONEKAD PAZITI KAD, KOGA I NA KOJI NACIN PUSTAMO DA
NAM CACKA PO SILIKONSKOM LJUBIMCU.
Regards

ICQ #274696026