[slikom] Re: internet

  • From: "viktor zivojinovic" <zzviktor@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 1 May 2006 20:55:17 +0200

Za sbb je jednostavna konfiguracija tako da mozes sam a oni ti prvi put samo
pokazu.
Sta bi se desilo da ti padne sistem ili da obrises konekciju.
Sta bi onda da ne mozes sam da napravis novu?
Ali ovde je pitanje da li dozvoljavaju da koristis svoj modem i koliko su
oni onda odgovorni za probleme ako ti koristis svoj modem?
Culi smo da se vireles operateri ograduju od odgovornosti ako se koristi
sopstvena oprema. To nije dobro jer onda se moze desiti da je problem do
njih a da oni prebacuju problem na tebe i tako u ne dogled.