[slikom] Re: dvd rezac

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 4 Apr 2007 10:26:26 +0200

Trebao bi otici na stranicu proizvodjaca, u tvome slucaju Asusovu stranicu i
pogledati sto u korisnickoj podrsci nude za tvoj model. U opisu fajla za
skidanje ce pisati da je to firmware i kad ga skines, eventualno ces ga
trebati otkomprimirati i pokrenuti exe datoteku za pokretanje procesa.
Naravno, prije svega pazljivo procitaj uputu.
Regards
ICQ: #274696026