[slikom] dvd rezac

  • From: "Milan" <milned@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 3 Apr 2007 07:31:22 +0200

od pre par dana vlasnik sam dvd rezaca
ASUS DRW-1608P3S DVD/CD-R...
windous ga je uredno prepoznao tako da nisam ni pokusavao da mu instaliram
drajvere sa cd koje sam dobio.
e sad je poceo da mi se pojavljuje jedan problem kada ubacim prazan dvd
disk. u mom racunaru tamo gde se on nalazi kao dvd ram:f
pise cd :f kada odem u svojstva nece da mi ocita kapacitet praznog diska.
drugo neke od narezanih diskova kada ih posle toga ubacim u rom uopste ne
prepozna vec kaze da je disk prazan. kada isti taj disk ubacim u sonyev dvd
citac on ga bez problema procita i na njemu se nalazi sve sto sam i narezao
na disk.
prostoneverovatno da nece da procita upravo svoj zapis.
u cemu bi mogao biti problem.
unapred hvala.