[slikom] Re: dvd rezac

  • From: "Milan" <milned@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 3 Apr 2007 18:39:41 +0200

evo ovako gordane idemo redom.gordan
1. Moji DVD drajvovi cesto prazan disk ocitaju kao CD, no kroz Nero se
sasvim uredno moze prziti na njih i kasnije rade.
sa tim nema ni ja problema nero ih vidi kao dvd i uredno reze na njih. samo
eto od deset narezanih diskova tri nece da ucita , a da stvar bude
zanimljivija to su tri diska snimljena zaredom kao cetvrti peti i sesti
posle toga zadnja cetri narezana uredno ucitava bez problema...
2. Ne znam koje medije upotrebljavas, no vrlo se lako moze raditi o losoj
seriji ili generalno losem proizvodjacu.
uvek i iskljucivo  verbatim sto iz navike sto sa njihovim cd diskovima
nikada do sada nisam imao problema
3. Dobio si uredjaj s greskom ili iz lose serije.
Na tvom mjestu bih pokusao zamijeniti firmware snimaca s novijim. Kod
promjene firmwarea se cesto zna desiti da diskove koje prije nije htio
ocitati ocita bez problema. Promjena firmware-a ti nece ostetiti garanciju,
samo pazljivo potrazi na netu verziju za svoj model.
kako da pronadjem firmware mislim kako da znam da je to firmware koju oni
ekstenziju imaju ili je dovoljno da u google ukucam firmware asus...
Milan

ASUS sam po sebi i nije toliko los, no moguca je jedna od sljedece tri
stvari koje cu navesti, iako moze biti i jos ponesto.
[...]
Na kraju, nevezano uz problem, na Windowsima vrlo rijetko treba instalirati
drajvere za opticke uredjaje, to cak ni na Win 95 nije bilo potrebno u
vecini slucajeva.
Regards
ICQ: #274696026