[slikom] Re: cdex

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 4 Apr 2007 10:36:45 +0200

A sto je s podesavanjem parametara?
CDex po defaultu komprimira audio zapise u MP3 kvalitete 128 kbps, sto nije
dovoljno za ikakvo ozbiljnije slusanje.
Znaci, prije samog enkodiranja, potrebno je otici u CDex-ove settingse i na
tabu za enkodiranje staviti bitrate na najmanje 192 kbps i kvalitetu
prebaciti na Very High u combo boxu predvidjenom za to.
Postoji jos raznih settingsa, oko filenameova, ID tagova i slicnih stvari,
no kvaliteta je najbitnija pa ovdje protestiram:).
P.S. Ovo je potrebno namjestiti samo jednom, CDex ce to zapamtiti za stalno.
Regards
ICQ: #274696026