[slikom] Re: Za Sau i ostale listere

  • From: "Milan Todosijevic Mike" <todosijevic021@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 8 Aug 2004 08:24:44 +0200

              Dobro jutro,
     Dok citam poruke u Novom Sadu pljusti kisa, mislim jos negde od pola
pet. Hvala Sasi i Gradimiru, ali sam uz put ukapirao novu stvarcicu. Tekst
koga sam pisao nasim slovima a primio sam ga kao odgovor od Sase je stvorio
nove dileme. U mom tekstu su se pojavile nove gluposti. Svugde gde je bilo
napisano slovo Š mi JAWS sada cita "Super script". To znaci da te nebuloze
doleze kod transportovanja tekstova, ako bi se tako moglo reci nezavisno od
kodne strane. Vracamo se na onu dilemu od pre nekoliko dana, da li pisati
nasom tastaturom i slovima ili ne. Jednostavno, dok mocnici ne budu uvazili
i nas jezik bice ovakvih problema. Saši hvala jer sam shvatio da se protiv
toga ne moze i pored dobre volje. Nazalost dileme ovog tipa ostaju da nas
zabavljaju, ili muce. Pozdrav!
               Todosijevic Milan