[slikom] Za Sašu i ostale listere

  • From: "Milan Todosijevic Mike" <todosijevic021@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 7 Aug 2004 12:47:36 +0200

              Pozdrav svima,
             Zdravo Sa¹a!

   Ima jedna stvarèica koju pratim neko vreme, Zanima me kojom tastaturom
pi¹e¹? Kadgod dodjem na tvoju poruku, ja se borim da je shvatim jer JAWS koga
koristim za èitanje na¹eg jezika mi èita take nebuloze da me po malo zabavlja,
a po malo muèi. na primer tvoje ime mi proèita ako se drzimo Vuka nekako ovako:
"Saijena Grbaijeiumlaud", ©ta to znaèi mogu samo da pretpostavim jer znam kako
ti je ime Iako sam sva¹ta pokusavao sa svojim raèunarom i pode¹avanjima kodne
strane. Zamolio bih te da ovo ne uzme¹ za zlo, ali ja jednostavno poku¹avam da
dodjem do razloga te moje problematike, a ako se da i razre¹im je. Moja
pretpostavka je da to dolazi iz tvojega akaunta i imena koje je tamo napisano
jer u tekstu se to ne pojavljuje.
   Pozdrav, don't warry, be happy!
            Milan