[slikom] Re: SkypeTalking 0.8.1 (nova nadogradnja)

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 3 May 2010 17:11:09 +0200

    Zdravo Hrvoje,

    U vezi SkypeTalking imam dva pitanja:
1. Prvo se odnosi na upozorenja. Na kartici za podešavanja ima i stavka:
Status veze nevidljiv. Nisam u prilici da ovo isprobam. Da li ovo znači kada
mjenjam status u nevidljiv da će svi koji imaju uključen SkypeTalking i mene na
kontakt listi dobiti obavještenje da sam nevidljiv ili će nešto drugo reći...?
2. Drugo pitanje bi se moglo postaviti šaljivo i odnosi se na jezik prevoda i
ravnopravnost polova.. Kada se neko isključuje treba različito reći da se
isključuje muško ili žensko. Zato si stavio ono: se isključio / la. Da li se je
ovo moglo izbjeći? I koristiti samo jedna riječ da se isključuje ili bilo kako,
nekako meni lično zvuči malo neobično.

    Pozdrav!

Status veze skype me!
OK