[slikom] Re: SkypeTalking 0.8.1 (nova nadogradnja)

  • From: "Dobrinko D." <dobrinkodavidovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 3 May 2010 21:58:12 +0200

Ako mislis na skype 4, ima, ali je toliko lose i djelimicno uradjeno, kao i za Srpski, tako da je bolje i ne koristiti. Ovo se odnosi na 2 do 3 prevoda na koje sam ja naisao, sto neznaci da nema i boljih. Ja imam jedan prevod hr za skype4 pa mogu ti poslati, naravno ukoliko si zainteresovan. Sto se tice prevoda za skype 3.8 ja koristim lang datoteku na Srpskom jeziku, u kojoj sam i ja nesto preuredjivao uz konsultacije sa ovdje pomenutim Dejanom. Mislim da je korektan.

Dobrinko.D
----- Original Message ----- From: "Petar Divic" <petar.divic@xxxxxxxxx>