[slikom] Re: Preporuka za nepocetnika

  • From: "Darko Letic" <darko.letic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 16 Nov 2013 21:19:10 +0100

pozdrav listeri bravo daco mislim da si u pravu ova lista gubi smisao ali u
podpunosti

ocigledno na ovoj listi samo mogu pisati i ucestovati oni koji sve znaju ili
koji su bas dobro usavrsili racunar  ovo je zalosno

ako nekom smetaju borisove poruke nemora ni citati niti odgovarati i rijesen
problem to je najbolji nacin

a ja mislim da ova lista sluzi da svako upita ako ima nekakav problem a to
sto boris ima jako dosta problema to jeste stvari kojih nezna pa to je
normalno nije prvi koji nezna

svi mi napocetku nismo znali pa smo vremenaom savladali neke stvari

izvinite zbog duzine teksta pozdrav od darka