[slikom] Re: Preporuka za nepocetnika

  • From: Rajko Knezevic <knezevic.rajko77@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 17 Nov 2013 06:22:40 +0100

sta se ti minićka oglasavas na ovakav način, kako   te nije... pa
boris jest naporan ali ga treba I razumjeti,  sigurno tom momku nije
lako I zeli da nauči, ko neće da mu pomogne netreba ni da čita njegove
poruke . svakoga treba postovati I razumjeti.  smatram da boris
stvarno malo pretjera ali vise pretjeraju članovi kada ospu paljbu na
njega. zato.  toliko da ne duzim. ja ću borisu  pomagati I neću se
zaliti kao ostali. pozdrav  a moderator se izvinjavam na ovako pomalo
grubim riječima rečenicama, poz

>>> 4. RSS/feed: http://www.slikom.info/feed.xml
>>> 5. Podcast: http://www.audio.slikom.info/feed.xml