[slikom] Re: Preporuka za nepocetnika

  • From: "dalibor drazic" <dalibor.d@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 16 Nov 2013 19:21:35 +0100

Ja koliko znam ovo je lista na kojoj se prica o probemima slepih i
slabovidih koji koriste racunare.
Ja bih zamolijo gradimira da mi kaze jer je ovo lista samo za pocetnike ili
za one sa osnovnim znanjem,ili srednjim znanjem ili mozda ako takvih ovde
ima sa specijalizovanim znanjem.
Ovakvo izrugavanje nije na cast nikom ne islim na tebe dobrinko licno ali
pazite ova lista gubi na smislu i nevidim njen smisao da postoji znam recice
mnogi dugo godina je opstala ali ako nekom necete pomoci nemoj te mu ni
odmoci,ili lepo neka vlasnici i moderatori ogranice broj mogucih poruka i
pitanja dnevno pa da se zna covek jednostavno nema pomoc okoline i ovu listu
vidi kao jedini izvor informisanja i resenja nekih svojih problema,ili
budite parlamentarni ili obidjite poruku i nemojte se niko m indirektno
rugati i nemojte se nikom ismevati nije ljudski i nije moralno a ni ne
prilici jednoj ozbiljnoj listi