[slikom] Re: Pojacavanje zvuka.

  • From: "Sinisa Boljanovic" <patroklo@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Aug 2004 20:55:24 +0200

Alfe,

Nisam rekao da mi je alt+ctrl+crtica ili dash cudna kombinacija vec sam
pomislio da si hteo pomenuti varijante za obe tastature. Prihvatam gresku
nastalu u tom kontekstu. Dakle, mislio sam da si hteo reci da se alt i ctrl
upotrebljavaju u kombinaciji sa kosom crtom ili minusom, u zavisnosti od
vrste tastature koja se koristi. Jos jednom - sorry.
Srdacan pozdrav,

     Sinisa