[slikom] Re: Pojacavanje zvuka

  • From: Aleksandar Stojanović <mobiaca@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 21 Apr 2011 17:09:37 +0200

Postovanje Bojane!Iako nemam nekih konkretnih iskustava o obradi zvuka uz pomoc
navedenog programa primetio sam da verzija Adobe Audition CS 5.5 sluzi za
obradu i video zapisa,a prilazem ti i link o ovoj verziji,uz nadu da ces resiti
iskrsli problem.
http://www.adobe.com/products/audition.html
  ---
  Pozdrav i svako dobro!