[slikom] Re: Pitanje za one iz Republike Srpske i znalce

  • From: Miša Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 8 Nov 2007 14:13:33 +0100

Pozdrav! Izvinjavam se sto cu se udaljiti od tematike liste, ali uslov da
neko bude clan saveza slepih, da bi ostvario neka prava kao slepo lice me
asocira na partijsku pripadnost.
   Da li tu mogucnost, u krajnjoj liniji drzava odobrava savezu ili
savezima, ili svakom slepom coveku, to jednom treba da bude jasno.
   Ovako, moze se svasta dogadjati.
   U jednom trenutku moja organizacija je iz nekih razloga htela da me
iskljuci iz svog clanstva.
   Ne ulazeci u to da li je to ispravno ili ne, ona bi time meni uskratila i
prava na pomagala, i povlastice, koje u krajnjem imaju svi slepi korisnici.
   Licno mislim, da ostvarivanje prava koja drzava omogucava nama, ne treba
vezivati na clanstvo u savezima,  ali treba ostrim kontrolama, ili na druge
sistemske nacine, onemoguciti zloupotrebu, tih ublavnom tesko stecenih
prava.
   Pravo, na racunar, koje su stekli slepi Hrvatske, i Republike Srpske, je
pravo veliko kao kuca, i dokaz, da je uz dobru volju sve moguce dovesti na
svoje mesto.
   Misljenje na temu.