[slikom] Re: Pitanje za one iz Republike Srpske i znalce

  • From: Dobrinko Davidović <dobrinko@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 9 Nov 2007 16:42:06 +0100

Pozdrav svima
Da Gordane, i U Bosni je bilo upravo tako prije 92 godine, a sada je to
drugacije, pogotovo zbog slozenosti Bosne kao drzave.
Zakonska regulativa je na nivou: Federacije/kantoni, republike srpske, Brcko
Distrikt, kao zasebne administrativne jedinice.
Znaci razudjenost do maksimuma, pa se tesko snaci u svemu tome.
Ja ti mogu reci za Brcko distrikt, u kome invalidi nemaju nikakva prava,
zaista bas nikakva, nego se svako snalazi, trazeci milost i dobru volju
vlasti.
 Sto reci nego beznadje i bezpravlje, ali sta je tu je.