[slikom] Re: Pitanje za one iz Republike Srpske i znalce

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 7 Nov 2007 20:36:49 +0100

     Zdravo,

     Ja bih ipak da ovu diskusiju vratim u okvire tema na ovoj listi mada i ovo
pitanje o Brajevom pismu je svakako interesantno a može se i te kako dovesti i
vezu sa računarima.

     Znam za računare koji su već dodjeljeni odnosno kupljeni po osnovu tog
prava kojeg daje fond zdravstvenog osiguranja. Lično sam se uvjerio u fondu
zdravstvenog osiguranja da imaju vrlo lijepo uputstvo šta sve treba da se
spremi
kada su u pitanju ova pomagala pa i za računar. Priznajem da je dobro što se za
120 Konvertibilni maraka odnosno 60 Eura može dobiti računar čija vrijednost
iznosi 1.200 tih istih maraka odnosno 600 Eura.

     Po načinu kako se realizuje moguće je da je to samo učešće i za veću
vrijednost to jest da doplatite i da dobijete i skuplju opremu. Lično očekujem
da će ovo biti jedan dobar stimulans i da će se broj slijepih osoba koji
koriste
računar prilično povećati u narednih godinu ili dvije dana.

     Pozdrav od Gradimira

P.S. Ja još ovo nisam iskoristio jer nisam član saveza slijepih i imam problema
da prikupim potrebnu dokumentaciju.

Od: "Violeta" <viki@xxxxxxxx>
Tema: [slikom] Re: Pitanje za one iz Republike Srpske i znalce

    Pozdav

Moram Rajko da odreagujem na ovo što ti nazivaš glupošću! Nisam sigurna kako
je bilo ranije, ne mogu da tvrdim nešto što ne znam, ali danas se apsolutno
može dogoditi upravo to - da izađeš iz škole za slijepe i slabovide, a da ne
moraš znati Brajevo pismo. Roditelji mogu da traže da recimo njihovo
slabovido dijete isključivo koristi crnu štampu. Mijenjaju se tendencije i
to ti je to.

Pozdrav