[slikom] Re: Problem

  • From: Miša Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 8 Nov 2007 12:33:42 +0100

Pozdrav! U vezi ovog problema, skrecem paznju, da je potrebno veoma dobro
obrisati plocicu. U slucajevima, kada sam neku od njih pustio na plejer, LG,
o kome je bilo reci, u nasim casopisima, plejer je pravio probleme, u
reprodukciji.
   Cim su prestali ti problemi u samom plejeru, i kompjuter je prepisao te
fajlove.
   Dakle moguce je da malu tackicu na DVD-u zaobilazis kada ga brises, i to
pravi problem.
   Neka ti neko ko vidi ipak pogleda disk, možda se okom primeti zaprljano
mesto, koje je u opisanom slucaju gotovo iskljucivi krivac, sto kompjuter,
odredjeni zapis sa diska ne kopira.
   Misljenje  na temu.