[slikom] Re: Problem

  • From: "MelodyMaker" <melodymaker@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 10 May 2006 17:17:30 +0200

                     Moglo bi biti svašta,

     Ocigledno, neki od programa zeli da se konektuje
na Internet. Da li je u pitanju: Anti virusni program,
kako bi obnovio bazu podataka,
ili neki od Chat programa, pa zeli da se konektuje.
Ima toga dosta, što bi moglo da bude. Razmisli,
šta si instalirao ovih dana, mozda bi tako mogao
sam sebi da pomogneš.
Postoji i podešavanje konektovanja i diskonektovanja Out Look Express-a, pa
ako si nešto menjao tamo, i to bi mogao da bude razlog.
Takodje, kada si instalirao Winamp, pretpostavljam
da ga imaš, valjalo je iskljuciti Winamp Agent
kako ne bi odlazio na Internet samovoljno.
Ovo su samo nagadjanja, i bojim se
da ti nece biti mnogo od koristi.
Mozda ce se sa liste javiti neko, ko je imao slican primer, pa ce ti
konkretnije pomoci.
Puno srece, i da se što pre rešiš svoje muke!

M T