[slikom] Pazera video/audio converter suite.

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Feb 2011 06:02:21 +0100

    Zdravo svima,

    Možda se o ovom pisalo na drugim listama, ipak možda nekima bude od
koristi.
Ja se lično ne bavim video datotekama, ponekada poslušam neki video zapis,
naravno onaj koji u sebi ima i audio zapis. Bbilo je ponekada potrebe da se
konvertuje prije svega video zapis kojeg sam uradio ili su za mene drugi
uradili
sa mojim mobilnim telefonom. Najčešće sam imao potrebu da iz nekog video zapisa
ekstraktujem audio zapis kao posebnu datoteku. Za ovo ekstraktovanje audio
zapisa iz video datoteke sam koristio program: "AoA Audio Extractor". Za mene
je
bilo bitno da dobijem .mp3 datoteku i da kvalitet ostane bez promjena, sve
ostalo kao što je brzina ekstraktovanja i slično nije bilo bitno.

    Od prije nekoliko sedmica koristim program: "Pazera video/audio converter
suite". Kako napisah na početku ove poruke, možda se o ovom pisalo, možda
većina
vas ovo koristi i ima više iskustava nego ja. Uglavnom program je po meni dobar
i zaslužuje da se o njemu napiše barem jedna poruka. Program predstavlja
kolekciju više konvertora raznih video i audio zapisa kao i ekstraktovanje
audio
zapisa iz video zapisa. Program je besplatan, dakle ne trebaju krekovi ili
drugi
oblici registrovanja. Sve opcije su dostupne za korisnike JAWS-a, nisam još
probao sa NVDA a ima dosta prečica sa tastature.

    Program radi kao portable verzija, dakle nije potrebna instalacija i može
se
pokrenuti sa "flash memory" ili drugog prenosnog uređaja. Više detalja kao i
download na linku:
http://www.pazera-software.com/products/vcsuite/

    Par detalja o programu:
Naziv programa: "Pazera Free Audio Extractor".
Verzija: "Version 1.3".
Datum: April 4, 2009.
Licenca: FREEWARE for private and commercial use!
Created with  Turbo Delphi Explorer

    Ukratko o samom programu:
1, Preuzeti zipovanu arhivu od 29,7 MB i odzipovati na disku ili flash memory.
2. Za startovanje programa pokrenuti: "StartPVCS.exe".
3. Kako napisah, to je kolekcija raznih konvertora i ekstraktora. Tasterom tab
doći do željenog konvertora, to je dugme i aktivirati enterom. Sada se pokreće
program za konverziju odgovarajućeg formata. Koristiti menu za odabir datoteka,
tip konvertovanja i slično. Koristiti taster tab za prelazak od kontrole do
kontrole, koristiti Aplication taster za odabir opcija.

    Dostupni su sledeći konvertori:
FLV to AVI Converter 1.2.
Video to Flash Converter 1.1.
3GP to AVI Converter 1.3.
Free Video to 3GP Converter 1.2.
Zune Video Converter 1.1.
PSP Video Converter 1.1.
Video to iPod Converter 1.1.
MP4 to AVI Converter 1.3.
MOV to AVI Converter 1.2.
Audio Extractor 1.3.

    O kvalitetu video konverzije nemogu ništa napisati a o ekstraktovanju i
kvalitetu audio zapisa ja sam zadovoljan.

    Pozdrav od Gradimira