[slikom] Re: Pazera video/audio converter suite.

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Feb 2011 15:49:57 +0100

    Zdravo Nijaze,

Ja koristim: "Total Recorder (Professional Edition) Version 7.0". Program nije
besplatan. Više detalja kao i preuzimanje može da se uradi na linku:
http://www.totalrecorder.com/

    Koliko ja sada vidjeh već je dostupna verzija 8.2. Svakako mora da ima više
opcija. Sam program ima dosta prečica sa tastature. Koliko ja znam dosta
slijepih ga koriste mada za obradu zvuka ima i bolji i jednostavniji programa.

    Pozdrav!

From: "Nijaz Beckanovic" <nijaz.beckanovic.s@xxxxxxxxx>
Subject: [slikom] Re: Pazera video/audio converter suite.

Zdravo Gradimir. Mene bi interesovao bas taj program za obradu zvuka odnosno
isjecanje nekog dijela odredjene pjesme.
Dali bi mogao poslati link za preuzimanje tog programa i dali je besplatan.
Hvala.