[slikom] Re: Pazera video/audio converter suite.

  • From: "Mila Kuran" <kuranovicka@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Feb 2011 19:09:41 +0100

Konverter nije dobar. Zaista nije. Konverter je odlican.
spremam se da dignem neke knjige sa smanjenom rezolucijom.
Prvo sam mislila da ih uradim sa jednim drugim konverterom, ali kad sam probala
ovaj iz subjekta, odustala sam.
Istina, prvo u waw konvertujem snimak, da bih posle mogla da ga pojacam, ali
pazera na 32 bit daje istu velicinu snimka i mnogo bolji snimak od neimenovanog
konvertera koji je radio na 24 bit.