[slikom] Re: Problem u redosledu poruka

  • From: "Dobrinko D." <dobrinkodavidovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Feb 2011 03:12:23 +0100

Zdravo Miso!
1. Sa tabom ili shift plus tab se pozicioniraj na neki folder u outlookexpress.
2. Sa tasterskom kombinacijom, alt+w ukoliko ti je outlook na engleskom ili
alt+r ukoliko je na srpskom, dodji do prikaz, (view.)
3. Spusti se strelicom do sort sub menu, odnosno sortiraj po pod meni.
4. Otvori sa strelicom udesno.
5. Strelicom nadolje pronadji stavku, "sortiraj u rastucem redosledu, na
engleskom bi bilo otprilike, "sort in ascending orderi tu lupi enter da bi ovo
cekirao.
Takodje u ovom nizu ti treba biti cekirana i stavka poslato odnosno send.
To je to, konstruktivno!
Dobrinko.D