[slikom] Re: Nova mail adresa

  • From: "Todosijevic_M" <melodymaker021@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 7 Jun 2007 22:44:05 +0200

                      Ovo nije lose,

     Ali, nije zgorega da zna, da se Address Book inace nalazi u: Start menu,
pa slovom: P, za Programs, strelicom jednom dole do Accessebility, pa Slovom.:
A, do address Book-a, mada se moze desiti da, ako vec imas jos neki drugi
program koji pocinje slovom: A, da se ne selektuje iz prvog pokusaja, i onda
Enter, pa ono sto je Aleksandra napisala: Ctrl + n do Properties; ITD.