[slikom] Re: Nova mail adresa

  • From: "DAVID PODREKA" <david_podreka@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 7 Jun 2007 16:19:13 +0100

Zdravo!

Unosenje u Adresar iliti Address book je vrlo jednostavno.

1. Postavi se strelicama na poruku iz koje zelis sacuvati adresu
posiljatelja.

2. Pritisni aplikacijsku tipku na svojoj tastaturi.

3. Idi dva put strelicama prema gore dok ne cujes "Add sender to Address
Book" i tu pritisni enter i eto time si rijesio citav svoj problem.

David