[slikom] Re: Nova mail adresa

  • From: "Lorijan Popi" <lorijanp@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 10 Jun 2007 19:31:55 +0200

Moze da se cita slovo po slovo na sledeci nacin:
otvoriti adresar sa kontrol+sift+b,, locirati se na zime cija je adresa
potrebna, pritisnuti enter. Otvaraju se polja po kojima se ide tabom i kad
se dodje do potrebnog polja strelicama levo desno se cita.
Jos nesto sto bi te moglo zanimati. Kad udjes u pollje koje te zanima,
komandom kontrol+a se to selektuje, a sa kontrol+v se kasnije moze prebaciti
negde, naprimer, ako hoces da adresu posaljes nekome.
Veliki pozdrav,
Lorijan