[slikom] Re: Red prispelih poruka

  • From: "Todosijevic_M" <melodymaker021@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 7 Jun 2007 22:34:28 +0200

                        Zdravo,

     Mala dopuna: Osim, što se na ovaj nacin bira sortiranje poruka po
Attachmentu, Zastavici, Subjectu, From, Od koga je poslata,  Received po
datumu, i po velicini Kada otvoriš padajuci meni,
prve dve ponude strelicom na gore su ti: Sort Descending, i Sort Ascending; što
ce reci:
Opadajuci, i Narastajuci.Drugim recima, to znaci: da je lista postavljena,
tako, da opada i startuje od repa, ili ti zadnjeg slova ABECEDE prema prvom,
a Sort Ascending narasta i startuje sa slovom: A, isl.
sve ovo se naravno potvrdjuje tasterom: Enter.
Izvinjavam se onima, koji ovo znaju. Pozdrav i lep vikend;
                      Mike