[slikom] Re: Molba za pomoc!

  • From: "Nikola Zekic" <nikolazekic@xxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 24 Nov 2005 17:31:19 +0100

Zvonko,
kako to podesis? Ako ga podesis pritiskom na insert+v, to je privremeno. Da
li ga podesavas ovako:
Da li odes u jaws, i u meniju options, u voices sub menu u global
adjustmentu u opciji punctuation odaberes some most none ili all?
Ako ga ovako podesavas, ako ga podesavas kao ovo drugo sto sam ti naveo
(options voices...) onda ne znam sta je.