[slikom] Molba za pomoc!

  • From: "Zvonko Mijokovic" <Zvonko.Mijokovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 22 Nov 2005 13:56:28 +0100

Pozdrav svima!
   Imam dva problema, za koje bih resenje hteo da nadjem sto je moguce pre.
1. cim startujem bilo koji program, jaws pocne da nabraja sve programe, koje
imama na desktopu, sto coveka moze da ucini veoma nervoznim. To se ranije
nije desavalo i pocelo je od pre nekoliko sedmica. Sta da ucinim, kako bih
racunar vratio u prethodno stanje i ucinio, da mi jaws najavi samo onaj
program, koji sam startovao? 2. Kad podesim jaws da mi ne cita
interpunkcijske znake, a u prvom redu navodnike, to traje nekoliko dana, a
tada jaws nastavlja da cita sve interpunkcijske znake. Sta treba da ucinim,
kako bih jaws prisilio, da mi stalno cita samo ono, sto ja hocu da cujem?
Srdacno pozdravljam i unapred zahvaljujem. Zvonko.