[slikom] Re: Molba za pomoc!

  • From: <m_mujovi@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 22 Nov 2005 20:55:52 +0100

Postovani to sve resavas restauracijom sistema  i to vrati sistem kad ti je
sve radilo kako treba i jedan dan jos unazad i to je sve reseno, samo pazi
one  programe sto nemas licencu mogu da ti se obrisu , tako primi puno
pozdrava od cika muje,  adresa skipa je dole napisana i  mozemo razgovarati
bay i licni savet ne nerviraj se  jer nema potrebe jer si kod svoje kuce a
cika mujo 30 godina  kako je napustio domacinsvo sa kucnim pragom, pa opet
sam sa mirnom dusom, i velikim moralom, ha ha ha  da se nasalim malo,  bay
bay