[slikom] Re: Molba za pomoc!

  • From: Dalibor Savia <savadm@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 25 Feb 2009 20:42:59 +0100

Zvonko, gugl kron je brovser kao sto je internet eksplorer ili mozila, prilikom njegove instalacije on je postao glavni program za surfovanje netom i zato ti otvara linkove u njemu a ne u internet eksploreru odi u kontrol panel i razinstaliraj kron gogle i kad to uradis opet ces u eksploreru moci da otvaras stranice iz outloka. Druga opcija ti je da u gugl kron pronades opciju da ti internet eksplorer bude glavni browser ali ja neznam gde se to nalazi jer nisam nikad koristio google kron. Ako hoces da ga razinstalises a potrebna ti je pompc pozovi me na skajp. Pozdrav Daca ----- Original Message ----- From: "Milica Ilic" <milicaili@xxxxxxxxx>