[slikom] Re: Mobiteli i lista na Entleskome

  • From: "Milan Todosijevic Mike" <todosijevic021@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 Aug 2004 17:03:47 +0200

              Zdravo Vanja,

     Posto imamo iste telefone, pitao bih te nesto: Da li se da razresiti
smetanje Talksa i sounda koji ide iz telefona da se ne guraju i svadjaju kao
mi sa ovih prostora? Znam da ovaj software nije Multiplay channel, ali te
pitam i tebe i Alfa, a mozda i Debeloga ako je u konspiraciji ovde negde da
li se moze nekom promenom to popraviti jer i to da kazem da nisam voljan da
iskljucim Key pad ili nesto sto moze da koristi za bolju manipulaciju nas.
      Pozdrav Milan