[slikom] Re: Mobiteli i lista na Entleskome

  • From: "Vanja Sudar" <vanja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 11 Aug 2004 16:59:28 +0100

Da evo i ja sam se upravo prijavio na ovu listu.  Ja sam nabavio talx
software prije oko mijesec dana, ali ga nisam mogao bas koristiti kako treba
jer sam imao problema sa verifikacijom zbog ne organovisti UK dilera za
talx.  Uglavnom sada sve radi kako treba.  Za one koji ne znaju, talx je
software koji mogucava slijepe ljude da koriste mobilne telefone isto kao
sto screanreaderi omogucavaju da koristimo racunare.  Talx uopste ne mjenja
interface telefona i sa njime moze te se sluziti sa svime sto telefon
raspolaze.  Mozete slati/citati SMS, sredjivati profile, phonebook,
datum/vrijeme ITD.  Vise informacija mozete pronaci na zvanicnom website-u
talx software-a na http://www.talx.de
Talx radi na symbian OS telefonima koji su:Nokia 3650, 3660, 7650, 6600,
N-Gage, i Siemens SX1.  Ja licno imam nokia 6600 i uglavnom sam zadovoljan
sa njime, jedino sto mi se ne svidja sto je malo velik, malo spor i trebalo
mi je malo vremena da se naviknem na drugaciji izgled dugmadi.
Vanja
MSN messenger: sudar23@xxxxxxxxxxx
http://www.sudar.co.uk
Phone: 08701993565