[slikom] Re: Windows XP service pack 2

  • From: "DAVID PODREKA" <davidpodreka@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 Aug 2004 17:24:06 +0200

Pozdrav svima a posebno Vanji!

Ja sam jos ranije prije dva mjeseca bio probao onaj Rilis Candidate 1 i
razocarao se, no prema ovim tvojim rjecima to bi sad trebalo biti sve O.K!

I jedno pitanje. Dali je i kako moguce negdje sacuvati tu instalacju od 70 MB
za nedaj boze slucaj potrebe u nekom zasebnom direktoriju, ili je jedina
mogucnost za to skidanje kompletne verzije tog Service Packa koja u tom slucaju
ima instalacijski file velik oko 272 MB.

Unaprijed hvala na odgovoru i srdacan ti pozdrav u London iz ocajno vruce,
sparne Opatije!

David