[slikom] Windows XP service pack 2

  • From: "Vanja Sudar" <vanja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 Aug 2004 15:58:08 +0100

Za sve vas koji koristite windows XP podsjecam vas da je 10. augusta microsoft
poceo da distribuira windows XP service pack 2.  Svi oni koji imaju "automatic
updates" ukljucene trebali su ili bi uskoro trebali dobiti ovaj download.  Ovaj
download je oko 70 MB, a prema microsoft-u i sama instalacija traje od 45 do 60
minuta, zavisno od brzine vaseg procesora. Jedna od promjena/novina je totalni
redisain firewall-a.  Predhodno znan ako ICF - Internet Connection firewall,
sada se zove Windows firewall i ima svoj settings u control panel-u.  Ovaj se
firewall, naravno, moze iskljuciti.  Ima dosta vise opcije nego sto je stari
ICF imao i do sta je fleksibilniji, ma da moje licno misljenje je da ako vec
imate profisionalni firewall kao sigate ili slicne da koristite njih, jer su
ipak bolji nego windows firewall.  Jos jedna interesantna i za neke vjerovatno
vrlo korisna izmjena je to da intenet explorer sada u sebi sadrzi popup blocker
koji izgleda bi trebao da dobro radi sa jawsom.  U internet exploreru postoji
novi takozvani toolbar, koji se zove information toolbar i njemu se moze
pristupiti sa alt+n, i tu mozete podesiti settings za popup blocker.  Isto tako
Internet Explorer sada ima mnogo bolju sigurnost sto se tice automackog
downloadovanja activ X componenta.  Microsoft je ubacio u promet "KB article"
(izvinijavam se ali sam mu izgubio link) u kojem se istice da pojedini
screanreaderi mozda nece raditi tokom instalacije ovog service pack-a i da bi
za vrijeme dok screanreader ne funkcionise potrebno koristiti woidows narator.
JJa znam nekoliko ljudi koji su beta testirali ovaj pack i isto tako nekoliko
ljudi koji su skinuli ovu konacnu verziju i nisu imali nikakvih problema sa
jawsom.
Vanja
MSN messenger: sudar23@xxxxxxxxxxx
http://www.sudar.co.uk