[slikom] Re: Kontinuirano citanje tekstualnih dokumenata?

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 8 Jun 2008 18:52:22 +0200

Pozdrav, Gorane!
Ovo bas i nije tema za raspravu na ovoj listi, pa cu pokusati biti sto
kraci.
Novije verzije bi trebale biti bolje i kvalitetnije od prethodnih. Rekoh
"trebale" jer to cesto nije slucaj iz vise razloga, no necu ih sad navoditi.
Takodjer je dobro, narocito ako si pocetnik da se uvijek zadrzavas na
preporucenim verzijama programa dok ne saznas od iskusnijih je li novija
verzija u redu za upotrebu ili nije.
Konkretno sto se tice Jawsa, preporucio bih zadnju skrekiranu verziju
osmice, evo je vec s novim crackom koristim vise od mjesec dana i nemam
problema, a nisam ih imao ni sa starom verzijom cracka, no on je krajem
godine istekao.
Jaws 7 je, barem sto se mene tice sve vise i vise stvar proslosti, jer u
posljednjih par mjeseci, koliko sam pratio i kod sebe i kod jos nekih
korisnika stvara sve vise i vise problema prilikom surfanja po webu,
jednostavno blokira ne nekim stranicama i nije sposoban raditi na njima, sto
kod osmice i novijih verzija nije slucaj.
Za kraj, ako se mozda zapitas sto ti ne preporucujem devetku, razlog je sto
sam se s prethodnom verzijom devetke dosta pecnuo i sad sam malo skeptican
da instaliram ovu zadnju verziju koja se pojavila. U odnosu na osmicu, sto
se mene tice, ima samo jednu prednost prilikom rada u Outlook Expressu, sve
ostalo mi je vise ili manje isto, a koliko mi je poznato, sve daljnje
nadogradnje se vise ticu Windowsa Vista, a stvari za XP ostaju uglavnom
iste.

Regards
MSN: zarakijel@xxxxxxxxx
http://zarakijel.4shared.com